Producenci
Promocje
120cm - Judoga GREEN HILL Kids 250gsm 2016
120cm - Judoga GREEN HILL Kids 250gsm 2016
129,00 zł 99,00 zł
kpl.
130cm - Judoga GREEN HILL Kids 250gsm 2016
130cm - Judoga GREEN HILL Kids 250gsm 2016
129,00 zł 99,00 zł
kpl.
140cm - Judoga GREEN HILL Kids 250gsm 2016
140cm - Judoga GREEN HILL Kids 250gsm 2016
139,00 zł 109,00 zł
kpl.
150cm - Judoga GREEN HILL Kids 250gsm 2016
150cm - Judoga GREEN HILL Kids 250gsm 2016
139,00 zł 109,00 zł
kpl.
150cm - Judoga GREEN HILL Training 350gsm 2016
150cm - Judoga GREEN HILL Training 350gsm 2016
149,00 zł 125,00 zł
kpl.
Łapki bokserskie Green Hill TARGET
Łapki bokserskie Green Hill TARGET
290,00 zł 229,00 zł
para
MMA Rękawice Green Hill CFBM-2077 - FullContact
MMA Rękawice Green Hill CFBM-2077 - FullContact
119,00 zł 89,00 zł
150x35cm - Worek bokserski GREEN HILL Classic PBLC-5071
150x35cm - Worek bokserski GREEN HILL Classic PBLC-5071
2 090,00 zł 1 449,00 zł
szt.
180x35cm - Worek bokserski GREEN HILL Classic PBLC-5071
180x35cm - Worek bokserski GREEN HILL Classic PBLC-5071
2 290,00 zł 1 559,00 zł
szt.
Reklamacje i zwroty

 

GWARANCJA

Naszym obowiązkiem prawnym jest dostarczenie zamówionego towaru bez wad. Jeżeli jednak otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte, taki produkt zostanie wymieniony na nowy. Dokument zakupu jest gwarancją na dany produkt. Producent lub wyznaczony dystrybutor określa zakres gwarancji swoich produktów i czas jej trwania okresu gwarancyjnego. Jeżeli zakupiony produkt w okresie gwarancyjnym z przyczyn niezależnych od ciebie się uszkodzi, możesz skorzystać z prawa gwarancyjnego w okresie trwania gwarancji.
  

 

REKLAMACJA

Niezależnie od powyższego, jeśli po dokonaniu zakupu okaże się, że otrzymany towar jest uszkodzony, nie działa prawidłowo lub stwierdziłeś inną niezgodność towaru z zawartą umową, a towar nabyłeś jako konsument, masz prawo złożyć reklamację. Co do zasady, wadliwy towar powinien zostać odesłany do sprzedawcy, aby umożliwić mu zbadanie zasadności reklamacji. W razie wątpliwości skontaktuj się z nami celem ustalenia kolejnych kroków.

Formularz reklamacyjny [tutaj]

 

ZWROT PRODUKTU – GWARANTOWANE 14 DNI NA ZWROT

Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku „O prawach konsumenta” masz prawo zrezygnować z zakupu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.

Skorzystanie z tego prawa jest możliwe, jeśli w powyższym terminie złożysz pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Pisząc oświadczenie, możesz skorzystać ze wzoru dostępnego [tutaj]. Do zachowania terminu odstąpienia wystarcza wysłanie oświadczenia o odstąpieniu w formie papierowej lub za pomocą poczty elektronicznej.

Zwracany produkt powinieneś odesłać bez zbędnej zwłoki, w terminie nie dłuższym niż 14 dni, na adres z którego dany produkt został do ciebie wysłany, adres nadania umieszczony na liście przewozowym paczki którą otrzymałeś, jeżeli takiego listu nie posiadasz skontaktuj się z pracownikiem sklepu w celu otrzymania adresu zwrotnego. Koszt przesyłki zwrotnej ponosisz we własnym zakresie. Orientacyjny koszt zwrotu możesz ustalić na podstawie naszej zakładki „Czas i koszty dostawy”, pamiętaj jednak, że sklep może mieć zniżki u przewoźników, w związku z czym indywidualny koszt zwrotu może być wyższy od kosztu wysyłki do Ciebie.

Pamiętaj, że prawo do odstąpienia od umowy nie daje możliwości bezpłatnego używania produktu. Zgodnie z przepisami, jeśli zwracany produkt był użyty w większym zakresie niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, sprzedający ma prawo do obciążenia kupującego kosztami umniejszenia jej wartości.

W przypadku odstąpienia od umowy otrzymujesz zwrot wpłaconej tytułem zakupu kwoty - ceny produktów, minimalnych kosztów wysyłki i innych kosztów z wyjątkiem wspomnianych wyżej kosztów zwrotu. Pieniądze zostaną odesłane przelewem na wskazane przez ciebie konto po ich zaksięgowaniu. Nastąpi to niezwłocznie po otrzymaniu przez nas zwróconego zakupu.

Zgodnie z prawem prawo do zwrotu nie przysługuje m.in. gdy przedmiotem sprzedaży jest:

  • rzecz nieprefabrykowana, stworzona na indywidualne zamówienie konsumenta,

  • rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,

  • rzecz dostarczona w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych,

  • rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,

  • nagrania dźwiękowe lub wizualne dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,

  • dzienniki, periodyki lub czasopisma, z wyjątkiem umowy o prenumeratę,

  • treści cyfrowe, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta.

   

POZASĄDOWA DROGA ROZSTRZYGNIĘCIA SPORU

W przypadku zastrzeżeń do transakcji i sporu ze sprzedającym istnieje możliwość rozstrzygnięcia sporu na drodze pozasądowej. Właściwym organem do rozstrzygania sporu dla handlu są polubowne sądy konsumenckie przy wojewódzkich inspektoratach Inspekcji Handlowej. Skierowanie sprawy do tej instytucji wymaga zgody obu stron.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl