Producenci
Promocje
36-37:  GREEN HILL Buty bokserskie PS-006 Black (wyprzedaż)
36-37: GREEN HILL Buty bokserskie PS-006 Black (wyprzedaż)

85,00 zł

Cena regularna: 219,00 zł

Najniższa cena: 85,00 zł
para
36-38:  GREEN HILL Buty bokserskie LSB-1801 Red (wyprzedaż)
36-38: GREEN HILL Buty bokserskie LSB-1801 Red (wyprzedaż)

109,00 zł

Cena regularna: 249,00 zł

Najniższa cena: 109,00 zł
para
36-38:  GREEN HILL Buty bokserskie LSB-1801 Blue (wyprzedaż)
36-38: GREEN HILL Buty bokserskie LSB-1801 Blue (wyprzedaż)

109,00 zł

Cena regularna: 249,00 zł

Najniższa cena: 109,00 zł
para
36-38:  GREEN HILL Buty bokserskie LSB-1801 Neon Green (wyprzedaż)
36-38: GREEN HILL Buty bokserskie LSB-1801 Neon Green (wyprzedaż)

109,00 zł

Cena regularna: 249,00 zł

Najniższa cena: 109,00 zł
para
36-38:   GREEN HILL Buty bokserskie SSB-1802 Red (wyprzedaż)
36-38: GREEN HILL Buty bokserskie SSB-1802 Red (wyprzedaż)

129,00 zł

Cena regularna: 269,00 zł

Najniższa cena: 129,00 zł
para
Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

 

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś tzw. kupującym uprzywilejowanym, a więc:

A) konsumentem

albo

B) osobą fizyczną, dla której umowa, jaką z nami zawarłeś, jest bezpośrednio związana z Twoją działalnością gospodarczą, ale nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego

- co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: boks-sklep@cager.pl.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się od objęcia towaru w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

 

W zależności od zakupionego towaru, towar może być zwrócony na jeden z klubu naszych/lub współpracujących z Naszym sklepem magazynów, w tym celu po przesłaniu do nas oświadczenia o odstąpieniu, prosimy zaczekać na kontakt pracownika naszego sklepu który szybko, sprawnie pokieruje i prześle wymagane informacje o adresie niezwłocznego odesłania towaru. Ułatwi to obsługę zwracanego towaru nam, jak również przyspieszy otrzymanie środków płatności klientowi.

Produkty marki Green Hill prosimy zwróć do nas niezwłocznie na adres: BOKS-SKLEP.PL ul. Marii Konopnickiej 23, 05-270 Marki, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Dokonane przez Ciebie płatności zwrócimy Ci niezwłocznie na zasadach wskazanych w Regulaminie sklepu, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i przesłania do nas towaru. Każdy zwracany towar jest przez nas sprawdzany pod względem oryginalności i posiadanych śladów użytkowania. Zwrot płatności za towar uzależniony jest również od formy wykonania płatności za towar, w przypadku płatności jako przedpłata, płatność zwracana jest niezwłocznie po przyjęciu zwróconego towaru, w przypadku płatności przy odbiorze czas zwrotu płatności może się wydłużyć o czym będziemy informować każdego klienta indywidualnie.

 

Zwracany towar powinien:

- posiadać parametry towaru otrzymanego przez klienta, bez śladów użytkowania, prania, czy ingerencji środkami chemicznymi i cieczami w strukturę produktu

- posiadać oryginalne opakowanie producenta (dotyczy to produktów w unikatowym wyjątkowym opakowaniu które świadczy że produkt jest wykonany przez tego producenta, z gwarancją jakości producenta)

- posiadać oryginalne metki, naszywki (jeśli takie przez producenta są przypinane do produktu)

 

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Ci m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według Twojej specyfikacji lub służący zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb;
  • w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
  • w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.


Wzór formularza odstąpienia od umowy (kliknij)

 

 

Reklamacje

Zgodnie z decyzją producenta Green Hill ze stycznia 2023r i współpracującym z naszym sklepem oddziałem na Europę Green Hill GmbH w Niemczech informujemy iż produkty wykonane ze skóry naturalnej firmy Green Hill objęte są 3 miesięczną gwarancją, dotyczy to w dużej mierze produktów ochronnych do których zaliczamy rękawice bokserskie, kaski bokserskie, ochraniacze tułowia, krocza, goleni i stóp. Produkty wykonane ze skóry syntetycznej objęte są 3 miesięczną gwarancją producenta. Po pierwszym użyciu produkt ochronny zaczyna tracić swoje parametry i z w zależności od intensywności jego użytkowania, dbałości o higienę produktu, oraz sposobu użycia, produkty mogą posiadać trwałość od kilku miesięcy do kilku lat.

 

Poniższe treści mają zastosowanie do tzw. kupującego uprzywilejowanego. Jeśli nim nie jesteś, zajrzyj do naszego Regulaminu sklepu, aby uzyskać szczegółowe informacje na temat reklamacji, lub skontaktuj się z Naszym pracownikiem sklepu.

W przypadku gdy niewłaściwie zrealizujemy zawartą z Tobą umowę, masz prawo złożyć reklamację - najlepiej na adres e-mail: boks-sklep@cager.pl lub poinformować telefonicznie +48 518 947 860, można również drogą pocztową na adres korespondencyjny: CAGER Krzysztof Zakrzewski ul. Marii Konopnickiej 23, 05-270 Marki. W przypadku dostarczenia produktu nie zgodnego z zawartą umową, lub posiadającego wadę, taki produkt zostanie wymieniony na nasz koszt.

Co do zasady, ponosimy odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową, istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili. W przypadku stwierdzenia wady należy niezwłocznie skontaktować się z naszym sklepem drogą e-mail lub poprzez kontakt telefoniczny, gdzie zostaną udzielone pierwsze wskazówki kupującemu.

Przed wysłaniem reklamacji, polecamy wcześniej uprzedzić Nasz sklep o chęci złożenia takiej reklamacji, przesłać protokół reklamacyjny (dostępny do pobrania poniżej strony) oraz 2-3 zdjęcia poglądowe pokazujące wadę produktu. Taka informacja ułatwi nam wstępną kwalifikację reklamacji i przesłanie odpowiedniego adresu wysyłki. Reklamowane produkty wysyłane są na koszt Kupującego, na adres podany przez pracownika sklepu.

 

Na podstawie przepisów ustawy o prawach konsumenta możesz w takiej sytuacji żądać:

- wymiany towaru lub naprawy towaru

W niektórych przypadkach możesz również:

- odstąpić od umowy lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny

- szczegóły w tym zakresie znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu

 

Formularz reklamacyjny plik do pobrania w wersji .PDF (kliknij)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl