Zwroty i reklamacje
Odstąpienie od umowy
Jeśli jesteś tzw. kupującym uprzywilejowanym, a więc:
A) konsumentem
albo
B) osobą fizyczną, dla której umowa, jaką z nami zawarłeś, jest bezpośrednio związana z Twoją działalnością gospodarczą, ale nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego
- co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.
Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: boks-sklep@cager.pl.
Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.
Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się od objęcia towaru w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części.
Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Produkty marki Green Hill prosimy zwróć do nas niezwłocznie na adres: BOKS-SKLEP.PL ul. Marii Konopnickiej 23, 05-270 Marki, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.
Dokonane przez Ciebie płatności zwrócimy Ci niezwłocznie na zasadach wskazanych w Regulaminie sklepu, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i przesłania do nas towaru. Każdy zwracany towar jest przez nas sprawdzany pod względem oryginalności i posiadanych śladów użytkowania. Zwrot płatności za towar uzależniony jest również od formy wykonania płatności za towar, w przypadku płatności jako przedpłata, płatność zwracana jest niezwłocznie po przyjęciu zwróconego towaru, w przypadku płatności przy odbiorze czas zwrotu płatności może się wydłużyć o czym będziemy informować każdego klienta indywidualnie.
Zwracany towar powinien:
- posiadać parametry towaru otrzymanego przez klienta, bez śladów użytkowania, prania, czy ingerencji środkami chemicznymi i cieczami w strukturę produktu
- posiadać oryginalne opakowanie producenta (dotyczy to produktów w unikatowym wyjątkowym opakowaniu które świadczy że produkt jest wykonany przez tego producenta, z gwarancją jakości producenta)
- posiadać oryginalne metki, naszywki (jeśli takie przez producenta są przypinane do produktu)
Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Ci m.in. w odniesieniu do umowy:
- w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według Twojej specyfikacji lub służący zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb;
- w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
- w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.
Wzór formularza odstąpienia od umowy (kliknij)
Reklamacje
Zgodnie z decyzją producenta Green Hill ze stycznia 2023r i współpracującym z naszym sklepem oddziałem na Europę Green Hill GmbH w Niemczech informujemy iż produkty wykonane ze skóry naturalnej firmy Green Hill objęte są 3 miesięczną gwarancją, dotyczy to w dużej mierze produktów ochronnych do których zaliczamy rękawice bokserskie, kaski bokserskie, ochraniacze tułowia, krocza, goleni i stóp. Produkty wykonane ze skóry syntetycznej objęte są 3 miesięczną gwarancją producenta. Po pierwszym użyciu produkt ochronny zaczyna tracić swoje parametry i z w zależności od intensywności jego użytkowania, dbałości o higienę produktu, oraz sposobu użycia, produkty mogą posiadać trwałość od kilku miesięcy do kilku lat. |
Poniższe treści mają zastosowanie do tzw. kupującego uprzywilejowanego. Jeśli nim nie jesteś, zajrzyj do naszego Regulaminu sklepu, aby uzyskać szczegółowe informacje na temat reklamacji, lub skontaktuj się z Naszym pracownikiem sklepu.
W przypadku gdy niewłaściwie zrealizujemy zawartą z Tobą umowę, masz prawo złożyć reklamację - najlepiej na adres e-mail: boks-sklep@cager.pl lub poinformować telefonicznie +48 518 947 860, można również drogą pocztową na adres korespondencyjny: CAGER Krzysztof Zakrzewski ul. Marii Konopnickiej 23, 05-270 Marki. W przypadku dostarczenia produktu nie zgodnego z zawartą umową, lub posiadającego wadę, taki produkt zostanie wymieniony na nasz koszt.
Co do zasady, ponosimy odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową, istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili. W przypadku stwierdzenia wady należy niezwłocznie skontaktować się z naszym sklepem drogą e-mail lub poprzez kontakt telefoniczny, gdzie zostaną udzielone pierwsze wskazówki kupującemu.
Przed wysłaniem reklamacji, polecamy wcześniej uprzedzić Nasz sklep o chęci złożenia takiej reklamacji, przesłać protokół reklamacyjny (dostępny do pobrania poniżej strony) oraz 2-3 zdjęcia poglądowe pokazujące wadę produktu. Taka informacja ułatwi nam wstępną kwalifikację reklamacji i przesłanie odpowiedniego adresu wysyłki. Reklamowane produkty wysyłane są na koszt Kupującego, na adres podany przez pracownika sklepu.
Na podstawie przepisów ustawy o prawach konsumenta możesz w takiej sytuacji żądać:
- wymiany towaru lub naprawy towaru
W niektórych przypadkach możesz również:
- odstąpić od umowy lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny
- szczegóły w tym zakresie znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu
Formularz reklamacyjny plik do pobrania w wersji .PDF (kliknij)